2022-2023
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
GÜZ
DÖNEMİ DERS EKLE-BIRAK VE GEÇ KAYIT HAKKINDA
DUYURU
Değerli Öğrencilerimiz,
Üniversitemiz Ön Lisans, Lisans, Lisansüstü
öğrencileri 2022-2023 Akademik Yılı Güz Dönemi Ekle-Bırak ve Geç Ders Kayıt İşlemlerini
10 -14 Ekim 2022 tarihleri arasında e-campus'ten (http://e-campus.isikun.edu.tr/) yapacaklardır, Kayıt sistemimiz 10 Ekim
2022 tarihi saat 09.00'da açılacaktır.
ÖNEMLİ NOTLAR
1.
Kota yöneticiliği, e-campus
üzerinden devam edecektir.
https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri kontrol edebilirsiniz.
2.
Ders seçim kılavuzu; http://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf
3.
Kayıt
esnasında mali engeli bulunan öğrencilerimizin ücret ve ödemeler için Mali
İşler Daire Başkanlığı finans@isikun.edu.tr, finance@isikun.edu.tr ile iletişime geçmesi önemle rica
olunur.
4.
Akademik
bilgilendirme için akademik danışmanınız ile
iletişime geçmeniz gerekir. Akademik danışmanınız kişisel sayfanızda yer
almaktadır.
5.
2022
Güz dönemi sonunda hazırlık programından lisans programa geçmiş olan
öğrencilerimize (mali engeli bulunmayan) sistemden otomatik ders programı (Paket)
atılmış olup, e-campus sistemi haftalık programdan takip etmeleri önemle rica
olunur.
Online
kayıt sistemi 14 Ekim 2022 Saat 17.00'da öğrencilerimize kapatılacaktır.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Eylül 2022
2022-2023
ACADEMIC YEAR
ANNOUNCEMENT
ABOUT FALL
SEMESTER ADD-DROP AND LATE COURSE REGISTRATIONS
Dear Studetns,
Our University's Vocational, Undergraduate, Graduate
students can apply for Semester Add-Drop and late course registrations between
10 – 14 October 2022 on e-campus (http://e-campus.isikun.edu.tr/) for 2022-2023 Academic Year Fall, our system will
open at 09.00 on 10.10.2022.
NOTES
1.
Quota management will continue
through e-campus. https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri
2.
Course selection guide; http://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf
3.
Students with financial
obstacles during registration are kindly requested to contact the Financial Affairs Department finans@isikun.edu.tr, finance@isikun.edu.tr for fees and payments.
4.
You should contact your academic advisor for academic
information. Your academic advisor is on your personal page.
5.
At the end of the 2022 Fall
semester, an automatic lesson program (package) has been given to our students
(who do not have financial obstacles) who have passed from the preparatory
program to the undergraduate program, and they are kindly requested to follow
it through the system.
6.
Online registration system will
be closed to students on 14.10.2022
at 17.00.
Student
Affairs
September 2022