Duyurular

Paylaş

Öğrenci Mail Servisi Değişikliği Hakkında...

Sevgili Öğrencilerimiz,
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından hizmet vermekte olan öğrenci mail sisteminiz, 12 Temmuz 2016 (Salı) saat 23:59 itibariyle yeni öğrenci mail sistemine geçişi yapılacaktır.
Bu tarihten sonra eski hesabınızla mail alış-verişi yapılamayacaktır.
Yeni sistemi kullanabilmeniz için aşağıdaki linkten geçiş işlemlerinizi başlatıp Office 365 sisteminde kullanacağınız yeni şifrenizi alabilirsiniz.
(Kullanımla ilgili tüm yönergeleri aşağıdaki linkten bulabilirsiniz.)
http://ogrenciaktivasyon.isikun.edu.tr/
 
Yeni Mail Sistemi giriş linkiniz;
http://webmail.isik.edu.tr
 
Yeni şifrenizle birlikte;
•       Office 365 Mail Hesabınıza giriş yapabileceksiniz.
•       One Drive üzerinde 1 TB bulut depolama alanı.
•       Ücretsiz Office Web Uygulamalarını kullanımı.
•       50 GB mail kota kullanımı.
•       Skype, Share Point, Yammer vs... Office 365 uygulamalarını ücretsiz olarak kullanabileceksiniz.
 
Sistem geçişi sonrasında yeni şifrenizle kullanabileceğiniz sistemler aşağıdaki gibidir;
 
·         HYS (Hizmet Yönetim Sistemi)
·         Halı Saha Rezervasyon Sistemi
·         Dormnet (Yurt İnternet Erişim Sistemi)
·         Kütüphane Kampüs Dışı Erişim Sistemi
·         Işık WI-FI
 
Yeni mail hesabınızı uygulama ve mobil cihazlarınıza tanımlayabilmek için aşağıdaki yönergeyi kullanabilirsiniz;
http://www.isikun.edu.tr/i/content/489_1_Ogrenci-kilavuzu.pdf
 
 
Eski mail sisteminizdeki yedekleri alabilmeniz için;

http://exmail.isik.edu.tr adresini kullanabilirsiniz.
 
30 Eylül 2016 (Cuma) tarihi itibariyle eski mail sistemine erişim kapatılacak olup, bu tarihe kadar maillerinizi yedeklemeniz gerekmektedir. Bu tarihten sonra eski maillere erişim sağlanamayacaktır.

Soru ve problemleriniz için (0 216) 528 70 75 No'lu telefondan destek alabilirsiniz.
 
Saygılarımızla, bilgilerinize sunarız.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
 

İlgili Dosyalar