GİRİŞİMCİLER İÇİN DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA
Kapat
Kapat

GİRİŞİMCİLER İÇİN DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA

Geri




Bilgi ve Önkayıt
Telefon:(0 212) 286 49 11
Dahili: 6093
Telefon:(0 212) 286 49 15
E-Posta:semisikun.edu.tr

    Eğitimin Amacı:

    Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Pazarlamanın dijital boyutunun giderek zorlaştığı Pazar koşullarında, şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Üniversitemiz tarafından hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleri ile anlaşılması amaçlanmaktadır.

    Program dâhilinde, dijital medya, teknoloji ve trendler, yeni medya, sosyal medya, sosyal ağ, İtibar yönetimi, viral pazarlama, Sosyal Medya'da strateji oluşturma ve yerleştirme, dijital pazarlama, kullanıcı deneyimi, gibi kavramların nasıl ve neden ortaya çıktığından, Türkiye ve dünyada yaşadığı değişimlere ve gelecekte yaşanabileceklere dair geniş bir yelpazede bilgi sunulurken, gerçek marka, gerçek müşteri deneyimleri paylaşılıyor.

    Katılımcı Profili:

    Kendi girişimini yönetenler, KOBİ'lerde tanıtım faaliyetlerini yürütenler.

    Belge:

    Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Katılım Belgesi verilecektir.

    Eğitim Programı:

    1. GÜN

    A. Dijital Dünyaya Giriş

    • İnternetin kısa Tarihi
    • Dijital dünyamızda neyi değiştirdi?
    • Web 3.0
    • İnternet Sözlüğü

    B. Dijital Pazarlama Nedir?

    • Geleneksel ve dijital kanalların karşılaştırması
    • SEO ile kısa bir tanışma
    • Dijital pazarlama yöntemleri
    • 2015 Dijital ve teknolojik trendler

    C. Dijital Reklamcılık

    • Dijital Reklamcılığın 50 rengi

    2. GÜN

    D. Sosyal Medya Nedir?

    • Genel Bakış
    • Yeni medya da Yeni olan nedir?
    • Yeni Medyada Kimlik kavramı
    • Sosyal Medya Platformları
    • Sosyal Medya Sözlüğü
    • Sosyal medya ne kadar büyük?
    • Türkiye'de sosyal medya
    • Sosyal Medyada hedef kitleler ve davranış biçimleri

    E. Sosyal Medya Pazarlaması

    • Neden tüketicileri dikkate almalıyız?
    • Ağızdan ağıza pazarlama ve önemi
    • Marka Elçileri
    • Topluluk yönetiminin esasları
    • Viral iletişim

    F. Sosyal Medyada itibar Yönetimi ve Medya ilişkileri

    • Algı her şeydir.
    • Algı yönetiminin esasları
    • İtibar Yönetim süreçleri
    • Başarı için ipuçları
    • İçerik Yönetimi
    Eğitimin Süresi ve Tarihleri:

    Eğitim toplam 14 saat olarak 2 günde gerçekleştirilecektir.

    Finansal Yönetim

    Tarih

    Zaman

    Saat

    24 Ekim 2015

    Cumartesi

    10:00-17:00

    25 Ekim 2015

    Pazar

    10:00-17:00

    Eğitmen:

    Güliz Aksoy

    "Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları", "Reklam", "Dijital İletişim", "Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri", "Marka Tanıtım Stratejisi / Reklamcılık" ve "Pazarlama İletişimi İlkeleri" alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetmektedir.

    Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 19 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulunmuştur.

    Güliz Aksoy markaların özellikle "hikâye oluşturma ve anlatma" süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir "bilgi ekosistemi" oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışmaktadır.

    Eğitim Yeri:

    Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak - İstanbul

    Ücretler:

    385TL (KDV Dahil)
    Banka Bilgileri:
    Işık Araştırma ve Danışmalık Tic.A.Ş
    IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05
    Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı

    Kayıt:

    Kayıt için sem@isikun.edu.tr adresine emaille başvurabilir veya (0212) 286 49 15 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

 

EĞİTİM TARİHLERİ


EĞİTİM ÜCRETİ

385TL (KDV Dahil)
Banka Bilgileri:
Işık Araştırma ve Danışmalık Tic.A.Ş
Akbank
IBAN: TR62 0004 6006 4588 8000 1048 05

Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı

EĞİTİM SÜRESİ

Eğitim toplam 14 saat olarak 2 günde gerçekleştirilecektir.

BİLGİ VE ÖNKAYIT
Telefon: (0 212) 286 49 11/6093
Telefon (Direkt): (0 212) 286 49 15
E-Posta: semisikun.edu.tr